September and back too school.

 

 

I all hast insåg jag nu att det är höst, september har rullat in och det är inte längre skönt att gå utan sockor. Sitter med glasögonen på och försöker begripa lite olika psykologiska aspekter. Förkyld så in i bomben, verkar aldrig som om det vill ge med sig. Har inte tid att ligga hemma och kurera mig nu när det är ett smockfullt schema närmsta veckorna. Får lite panik över hur jag överhuvudtaget ska ha tid att andas emellan alla uppgifter och åttaganden? Fast det är ju endå det härligaste att kika igenom agendan och inse att det fullplanerat hela hösten. Känner mig produktiv och jäkligt effektiv. Klarar av att hålla bra många bollar i luften samtidigt och det är toppen! Apoteket nästa och sen en vända på hemköp och unna sig något gott till kvällen. Adios!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0