Rocko.

 

 

Wwrrrooom, och så vart det fredag igen! Har setat och försökt koncentrerat mig på studier men det är bara att inse att min hjärna tagit helg. Hej då studier hej HELG! Fredagkväll alldeles runt hörnet och det betyder fredagsmys. Grupp-häng, film och godis! Tackar för det. Börjar känna att det skulle sitta fint med lite svirrning i helgen. Kollade nyss igenom kameran från förra helgen som slutade i hemmafest för oss. Som vanligt när man vaknade på söndagen trodde man aldrig igen att suget skulle komma tillbaka, men visst hej lördagsfyllo! Lördagar är bäst, alltid varit och kommer alltid vara. Det är på lördagar det är fest. Inte fredagar, bara lördagar OK? På lördagar slarvar vi med allt och alla. Då är praktiskt taget allt tillåtet och alla är nöjda. Jag kan nog vara nöjdast. Det börjar rycka i mig nu, jag kan då inte sitta still länge. Ska kasta ett öga över mina anteckningar en gång till bara innan jag kastar in boken för stunden,  sen kilar jag iväg. Längtar galet mycket just nu efter Rocko.

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0