Idol + Lacken.

Goo morrn!, Onsdag mitt i veckan.

Igår kväll var det ju starten för ny omgången av idol, Jag och gynning myste till det i soffan med chips, cola och bubbel.. det bjöds då allt till fniss fest många gånger om. Så nu får man väl verkligen inse att hösten är här, när alla program drar igång på tv igen vet man på riktigt.

Hade fått i uppgift av B-friend att åka till verkstan (lacken) med bilen, suck! Eftersom jag står utan körkort och endast tillgång till en cykel så fick Gynning vakert ställa sig till mitt förfogande och hjälpa mig att rulla dit.
Ordnade även så peggan fick nya vinrutetorkare (heter det så?). Fixade till det så farbrorn på Ok hjälpte till att sätta dit den då vi tycktes vara lite hmm, handfallna? hjälplösa? haha!
Men det är just därför som  jag inte har engagerat mig i att ta något körkort, fördå slipper jag krångla och böka med en massa tjafs. Det är mera min grej att sätta mig i passagerarstolen och bara glida med helt enkelt. Fast jag inser ju i och för sig att det är skit töntigt att resonera så.. jäklarns då!
Yogalates,powerwalk,frukost,dusch,skola och sen möta upp Gynning för lite häng. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0