I kväll då du...


Nu är det äntligen lördag och i kväll är det absolut dags för en ordentlig dunder fest!
Som jag har längtat, har varit så sugen nu att jag varit sprickfärdig! Jag kommer nog möta Jesus när jag korkar upp i afton. det tänker jag så klart göra med världens bästa kamrater! Jag hopps bara att det inte är ett allt för slitet gäng efter veckans galenskap. Nu är  Gynning på plats i sin nya lya. Efter två dagars packande och släpandes har vi nog lyckat fått det mesta på plats. Måste säga att jag är väldigt imponerad.
Kom precis innan för dörren efter lite sistaminuten shopping tillsammans med just Gynning. Blev en ny partyblåsa kvällen till ära, känner på mig att det kommer spåra ur i kväll och det är ju bara helt fantastiskt! Eller hur?
Fick tid över och kunde få lite ljusa slingor i håret på förmiddagen. Det gillas verkligen eftersom man går all in på sommarkänslan.
Lite sen lunch nu och möjligtvis en powernap sen är man redo för kvällen. Jädrans vad skoj det kommer bli! Ciao.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0