Freeedag!

Hej helg igen. Det är fredag, solen skiner och det är redan riktigt varmt och härligt ute. Morgon promenaden är avklarad så nu väntar det häng med kära lillasyster ner på staden. Ska leta och stöka runt efter en mors-dag pressent. Vad ska man köpa? Syrran är så duktig och har redan hittat en perfekt pressent. Känner att jag måste hitta något lika bra..
Undra om det blir grillning i kväll och lite mys och så får vi spara klackarna tills i morgon kväll när det är stora utgångsdagen.. Var någon som ville vara hemma och ta det lungt men attans det rycker lite i fest-tarmen här just nu känner jag när solen skiner och det lyssnas på eurodisco. Nu var det dags för en dusch och ett ombyta av kläder innan jag tar cykeln ner och letar reda på Syrran och bebisen. Ciao!









Kommentarer
Postat av: Gynning

Tack för en trevlig söndag :) Hoppas solen skiner så härligt fler söndagar. Puss på dej min bästa Anne!

2009-06-02 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0