Skrot.

God morgon!

Torsdag morgon, det betyder att det är 3 dagar kvar! Jag är helt pirrig i magen, känns så där härligt i maggropen som när man är nykär. Haha! Kanske är så till och med.

Ska ta med mig b-frinden och kika runt nera på stan idag. Har kollat in en ny lampa som jag bara måste köpa, det skulle passa så himlans fint i vardagsrummet. (tror att jag lyckats övertalat putte till att köpa den). Sen så blir det lite shopping på apoteket, har en nedrans förkylning som inte vill ge med sig. Ska införskaffa mig någon form av dunderkur. Antar att det blir en lunch-date med. Icke mig emot.

Har endast ett litet problem, hur ska jag kunna packa ner alla kläder? det finns ingen möjlighet att de får plats i de tre kartonger som finns kvar. För att inte tala om alla skor, väskor och hela smyckes hyllan! Bara smycken har jag så de skulle kunna fraktas i en egen lastbil känns det som.. Aja, får nog ta och solla bort lite gammalt skrot endå.

Dags för frukost och sen motion för hela slanten. (Förresten i dag är det sista dagen med Detox.)  Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0