Gäst krönikör varje Söndag.

I kväll nu när vi hade våran vanliga måndagstvätt så slängde Putte in en näverkoja i tvättmaskinen. Efter att ha panik fnissat ett tag så frågade jag om det var något som jag fick nämna i bloggen så kom vi på att varje söndag så ska Putte få ha en egen krönika där han tar upp veckans heta händelser. Främst så tänker vi på den norska hetingen som befinner sig i Oslo i skrivande stund och på våran egen skoter drottning i Säfsens skogar. Hoppas detta ska uppskattas mina damer.



God Natt.

Kommentarer
Postat av: fridasvenssonjonsson

fan jag håller också på och överväger detox igen, känns sjuukt skönt när det gått några dagar. men fan, så mkt trevligt man måste avstå från =/ vilken av dem dricker du? eller tabletter? Kraam. hade du trevligt i stan sen förresten?

2009-03-10 @ 07:56:02
URL: http://frittanskumbanan.blogg.se/
Postat av: fridasvenssonjonsson

Ja, den från hälsokost? SOm bara heter Detox? Persikosmak typ? Den hade jag med sist. Men jävlar vad konstig man vart i tarmarna, alltså det LÄT så sjukt mkt. Knorra och brumma och ekade i hela magen, konstant en dag haha!

2009-03-10 @ 14:44:02
URL: http://frittanskumbanan.blogg.se/
Postat av: Hetingen i Oslo

Haha låter super bra herr och fru Jansson :) Saknar er men vi ses om inte allt för länge...Puss

2009-03-10 @ 20:42:29
URL: http://fyfaan.blogg.se/
Postat av: tina

fnisss det uppskattas :P

2009-03-12 @ 02:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0