Flyttlådor!



Nu har Putte hämtat hem tio stycker flyttkartonger så jag kommer nog att börja små packa
redan i kväll, iaf strukturera upp lite och kolla vad som ska packas tillsammans och vad som inte kan packas ned
förrens dagen innan flytt. Nödvändia saker så som köks grejer och toalett artiklar, ni fattar grejen.



Bacongryta.



Snacka om att man har en huslig boyfriend som fixar käk så här. Riktigt riktigt härligt vill jag lova. Ska snart snöra på mig skorna och be ge mig ut och banta lite. Powerwalk och sen blir det antagligen ett Yoga pass sen, får se hur slö jag blir.  Förresten så gick mötet bra, kan nog inte riktigt kalla mig student ännu men det är på mycket god väg vill jag lova. Längat faktiskt efter att få sätta mig med näsan i studieböckerna snart. Taggad till tusan.

Kramar Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0