Sunday morning.






God morgon god morgon
, har ingen huvudvärk,känner mig pigg och utvilad,mår icke illa, och har precis utfört ett helt lång pass Yoga (börjar känna mig smidig). Så JA, det är söndag och jag är inte bakfull... Kan säga att det känns härligt! Tyvärr så envisas det med att regna ute, men jag är ju lite utan en naturmänniska så jag har sesurser i form av regnkläder. Får nog ta till det idag om det ska till någon promis senare. Igår styrde vi peggan mot säfsen för att kolla in Fredriks nya lya. Kanon fint karlsson! Kören i baksätet var så klart med, och jag börjar gillat mer o mer. Film mys och B & J. Killarna visade upp bildbevis från fredagens klätterkonster haha. Nu ska jag väcka älsklings Putte och duka fram för lite frukost mys. Sen får vi se  vad dagen bjuder på? Jag är som sagt nu öppen för förslag. Förresten så lockar en charter just nu mer än någonsin. Känner att det skulle behövas för att ladda om ordentligt. Måste nog ta tag i övertalningen och få med mig Putte till varmare breddgrader, vägrar vara blek fet svennson i mitten av sommaren. Funderar annars på att ta en vända i solariebädden?! Det måste ju ändå vara tillåtet när solen är tillfälligt frånvarande? Jag böjer mig inte för något när det gäller den rätta sommarkännslan, på tal om det så är det hög tid att göra något åt mina torrabarr till kalufs igen. Räker nog inte med att bara tvätta det nu utan det krävs mer avancerade ingrepp. Frukost var det ja.. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0