God Morgon Torsdag (Söndag)!






Hej där, Födelsedagsfirande för kära mamma Åsa vart kanon! God mat, trevlig sällskap och såklart avslutades det med stil i form av en kulglass vid en korvmoj haha!  Gårdagen spenderades med Gynning vid min sida. Förresten, i dag så flyttar min kära Gynning in till stan Woohooh! In i sin härlinga ung-karls-lya! haha. Har lovat att agera flytt-gybbe, eller ja jag ska vara med som sällskap och kanske bära lite.... Tror nog helt ärligt att jag mest kommer vara i vägen så det bästa är nog om jag ägnar mig åt upp packning och dirigering av möbler. Det kommer helt klart bli underbart med en bästis nära! Nu, frukost!
Ha en kanon Röd-Torsdag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0