Syster.

Heja fredag!

Jäklarns vad veckan har sprungit iväg i all hast. Men det är bara trevligt, härliga fredagen är här
och det finns nog inget bättre än fredagar eller hur?
Sov som en klubbad säl i natt, vart väldigt chockad när jag vaknade och Putte var uppe före mig (händer väldigt sällan numera). Har hunnit med att motionera på förmiddagen sen blev det en snabb dusch för Lillasyster var på väg upp till stan. Dumpade av väskor och så kilade vi ut på stan för lite spaning och klämning på kläder och en fika. Kladdkaka kaffe och smörgås blev det, Mumms!
När vi kom hem fick jag verkligen öva på att vara storasyster och pyssla om kära Emma. Blev lite klädprovning och styling av hår och makeup. Blir lite sentimental och varm om hjärtat när lillen ska ut och svira ikväll. (Läs avundsjuk). Vi "vuxna" ska hänga här hemma och kolla på så ska det låta och äta mycket och gott, dricka lika så.
Ska skicka ett litet sms till Syrran och uppmana henne att inte-göra-något-som-jag-aldrig-skulle-göra stilen.

Ha en härlig fredag kära vänner! Må så gott!




Lillesyrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0