Söndag.

Godmorgon!

Nu blev vi snuvade på en timmes sömn, skönt att det endast är söndag så man inte har allt för
mycket tider och saker inplanerade. Eftersom jag numera inte kan dricka och festa licka mycket som alla andra i min omgivning så låg jag på soffan, frossade och kikade på en hel säsong av SATC i går kväll. Absolut en helt okej kväll i min mening speciellt när jag vet att det inte dröjer allt för länge tills det blir ordentlig fest igen för min del. Men jag kan lova att det högg lite i magen när jag skulle lägga mig och klockan var tolv. För alla vet ju i vilket läckert tillstånd man brukar vara i runt den timmen.. Fast å andra sidan så var det inte helt fel att vakna nu i morse pigg och utvilad. Fick dock lite huvudvärk när jag vände mig om och kramades lite med spritfabriken brevid mig. Putte kommer nog ha betongkeps idag. Haahaa! (Skadegjädje).
Ska se till att hinna med en hel del idag och inte slösa bort ännu en söndag. Ska vara flitig och få en del saker gjorda
och ur vägen (bokstavligttalat). Ska ta mig en stor och god bär smoothie och sen en lång powerwalk.

På återseende. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0