Long time dear.


Jag vet jag vet...

Så här ligger det till, jag försöker njuta av ledigheten nu, Sommarlov / Semester. Jag är inte så dära överdrivet bra på det men endå, jag försöker. Från och med torsdag (nästa vecka) börjar allvaret igen för ett tag innan det är dags för sensommar ledighet. Undrar vad man ska hitta på då? Är enormt sugen på att ta med mig B-friend på en utlandsresa?!?! Kan det bli en möjlighet? Snart är det midsommar, vart ska man dansa kring stången? Det blir att ta på sig den blommiga klänningen på fredagen tillsammans med tjockasläckten i Smedjebacken. Håller tummarna för att det kommer mycket sol och värme tills dess. Sitter och värmer mig med en stor tjock stickad kofta och raggsockor?!?!  Hallå där! Jag söker efter sommarhettan! Tror den försvann samtidigt som studenten drog genom staden. I alla fall, nu jag tänker trottsa detta och sätta på mig mig något enormt sommrigt när jag traskar ut genom dörren strax. Igår var vi på Bio. I måndags fick jag magsjuka och i dag vill jag äta pannkakor med min kärlek. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi tack så mycket! Man försöker väl va en supermorsa iaf ;-) Blää vi hade också magsjuka förra veckan, inte roligt. Hoppas vi ses snart, kram

2009-06-10 @ 16:40:18
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0