12:00

Hallå där!
Idag är det sista dagen på min semester/sommarlov för ett tag, i morgon börjar arbetet rulla på igen! kunde dagen börjat bättre med strålande sol, yoga och en härlig morgon powerwalk? Nej jag tror inte det! Har precis snurrat ut ur duschen och sitter och luft torkar (överskattat att torka sig). Ska snart svira om och möta upp damer på en liten fika-date. Ska nog passa på att ha en sommar klänning på mig idag, tror att det är tillräckligt varmt för bara ben idag. I går kväll så njöt vi verkligen här hemma, eller jag njöt nog lite mera än Putte. Haha! Tvingade han att titta på Grease med mig! Käkade lite mc donalds käk och surplade i mig en smoothie+choklad. Man får flotta när det är semester tider. Och nu när mina lata dagar är över för några veckor så måste jag pressa ur det sista lyxet. Sen blir det ju semester igen, men det dröjer ett tag nu. En resa kanske om det finns tid över?! Dax att sätta fart nu och ut i solen! Ciao!



Mumms!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0