Renovering.

 

 

 

 

Goood morrn! Drog ut till huset igår kväll och inspekterade ombygget som pågår. OJojoj! Kommer bli kanon och jäklarns så härligt med ett alldeles nytt kök som man alldeles själv får planera och utforma. Jag är helt klart för det där med ombyggen och så vidare. Fast jag kände att när jag stod där mitt i kaoset med kameran och skulle dokumentera rivningen så fick jag lite panik, I vilken jäklarns ända ska man börja i? Tur att pappsen är basen över bygget och styr och ställer alldeles så där ordentligt som bara pappa kan göra. Nu hör jag the voice i bakgrunden, ska kika på det tillsammans med b-friend och få i sig något i magen. Sen drar det igång med Yogalates och en lååångpromix innan skolan börjar.   XOXO

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0