Dylan..

 


Hello där i eftermiddags solen, jäklarns vilket härligt höstväder det bjuds på! Gött mos. Förövrigt så har jag tappat all koncentrationsförmåga idag, lullar runt, trallar och ger fan i att ens öppna mina böcker. Har spenderat hela förmiddagen med dagens man, och idag råkar det vara så att det är självaste Bob Dylan. Har kommit på nu,just alldeles precis vad jag ska bli när jag blir stor, jag ska bli rockstjärna så nu slår jag igen böckerna kilar ner på stan (måste köpa ögonsalva) och snurrar nog förbi vid mamma och frågar om hon är med och sponsrar mig i min nyfunna karriär. Jag kommer vara grym på Ullevi nästa sommar, slutsållt!
Iväg var det, attans att man alltid ska vara i sistasekunden. Konstant ägare av den akademiskakvarten! / Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0