COCO CHANEL

 

 

Måndag hela dagen, har precis stått och kollat in när fastighetsskötaren var här och lagade toaletten. Glammigt värre, lyckades dra av knoppen på "grejen" som man drar i när man ska spola.. suck. Men efter några nagelbitande minutrar så var saken fixad. Till saken, har setat och funderat och slö surfat och kom fram till att jag mer än något önskar mig en alldeles egen Chanel. Det perfekta lilla väskan. Tänk så lycklig man skulle vara när man svänger den över axeln och vänder på klacken.. Åh vill ha den undrar om jag ska tippa eller varför inte springa ner och köpa mig några lotter. Känner att jag har turen med mig idag. Ekonomiskt oberoende är ett mål att sträva efter. I-lands bekymmer jag vet.. Ska koka ihop lite middag nu, korvstroganoff.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0