Lyckan ost?

 

 

 

 

Go Morrn! Nu är det tredje eller kanske fjärde natten i rad som jag drömmer att jag vinner på triss, lotto, stryktipset, keno ja du hajjar grejjen nu. Jag drömmer vad jag gör med mina pengar oh sen hammnar jag alltid i lite utav ett dilema, hur mycket ska man ge bort till alla nära och kära? Vem ska man ge till? Vaknar alltid upp och känner mig stressad och alldeles svettig. Undra vad det betyder egentligen? hmm. af så har jag bestämmt mig att jag ska kila iväg och köpa mig en drös med lotter och testa min lycka idag. Nu blir det frukost tillsammans md gänget i Vakna med the voice sen ska jag hoppa ikläderan och bege mig ut i morgon luften på en powerwalk för att starta dagen. Later!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0