Home sweet home baby.



Hello, Torsdag idag och snart helg igen. Sitter och dricker lite vitaminer och kikar på nätet efter en liten kissemisse. Har nästan, eller ja jag har nog helt övertalat B-friend att vi borde köpa oss en liten katt. Nu är bara mitt problem att jag blir så kräsen. Har byggt upp en bild i tankarna på hur denna lilla katt ska se ut och vara. Suck! ( Alltid samma sak när jag ska köpa något, spelar ingen roll om det är en jacka eller skor..)
Min dröm katt då: Hona, långhårig, gärna korsning med burma perser norskskogskatt eller nåt. Vit, ljust grå eller helt brun. Tror att jag kommer få leta ganska länge innan jag hittar det som faller mig i smaken.
B-friend är mer inne på en hund...
Har precis förberett middag(planering planering är ett måste just nu), oxfilé och potatisgratäng.Gott va?
Annars så äter,sover och andas jag studier. Ska ta en pause nu och kolla in nya avsnittet av the city.
Kanske kan få lite ny inspiration.   Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0