Den felande länken. Say what?


Söndag eftermiddag,. Har spenderat morgonen alldeles förlänge i sängen med b-friend. Masade mig upp efter lite påtryckningar från sötsuget. Har slevat i mig en stor skål med glass och några chocklad chip kakor vid sidan av. Fast det är ju söndag så det är tillåtet. B-friend åkte vid lunch, skulle iväg och göra något jobb lite snabbt.
Kan nog inte påstå att jag varit effektiviteten själv. Har mestadels kollat på Gossip Girl och nu rullar the City på tv:n i bakgrunden. Fast det gör kanske inte så mycket, måste få sammla på mig en jäklarns massa energi inför kommande vecka. Vet redan nu att det kommer ställas mycket krav och vara krävande. För hoppningsvis hinner jag andas någon gång och försöka sig på någon form av socialt liv. Fast det kommer att betala sig bra, det vet jag med stor säkerhet. Ska hoppa i kläder och gå ut på en lång promenad innan det är dags för söndagsmiddag, Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0