FREDAG!

Good morning baby! Fredag i dag! åh gud så gött! Ikväll och i morgon är jag helt ledig när på ett enstaka jobb tillfälle på söndagen, men annars så låter det inte bättre än att det är lite lagom ledigt i helgen. I afton ska jag ställa mig med en Strawberry daiquiri i dörröppningen när B-friend slutat för dagen. Ska firas att vi är lediga en hel fredags kväll tillsammans. Kvalitetstid? Nåja, efter nästa veckas slit och släp så blir det återigen en helgoch den helgen betyder långledig! Känner att det kliar i mina fingrar för vad man ska hitta på då? En mini resa vore toppen så där från fredag till söndag, kanske en vända ner till stockholm? Götet? Eller för katten varför inte en resa ner till världens snyggaste värmlänska? OH my, dags att sätta lite fart! Måste snart sätta mig på min svarta Solhaga classic och trampa iväg men först lite frukost! Ciao Bella!









Kommentarer
Postat av: L

Snygg klänning! Vart kommer den ifrån?

2009-07-17 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0