Teknikens under..

..Igår trodde jag verkligen att jag skulle bli fullkomligt galen här. Hela dagen så krånglade min telefon, det började med att den la av, bara så där. Sen så gick det inte att använda skärmen, sån där toutch screen (stavning?) anyway, Efter ett par timmar i lite panik och med gråt till följd av frustation över att jag inte kunde förklara för killen på supporten så flux, helt plötsligt så hoppade telefonen igång och jag blev överlycklig! känndes som en sån befrielse, ilandsproblem..?! Så nu har man kontakt med den yttre världen återigen. Måste då säga att det är gött att ha semester! Idag är det ju faktiskt solsken ute, morgonpromixen var härlig i morgonluften och solsken.. Idag ska jag möta min käraste Gynning och fika lite, hoppas att vädret håller i dig så vi kan lapa lite sol på uteserveringen. Ska hoppa in i duschen nu och svira om från träningskläderna! Later,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0