R A I N.




Skulle sitta fint nu!

OH my, kom precis in genom dörren efter att ha varit på möte i skolan. Gick ju gallant och jag börjar på riktigt redan nästa vecka, lite saker som CSN som ska ordnas med innan dess men sen är det bara att köra! Jädrans vad det regnar ute, i morse när jag var ute och sprang så var jag helt dyblöt när jag kom hem, och nu blev jag nästan lika blöt igen. Sitter och försöker torka samtidigt som jag sitter i telefonkö,dricker thé, och filar på naglarna. Köpte ett nytt thé i går när jag var med Gynning på hemköp, ett blåbärs thé med lite vanilj. Super gott! I kväll blir det bio med familjen. Ska svira om nu och sätta på mig torra kläder innan b-friend kommer störtande in genom dörren och kanske kolla vad det blir till middag! Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0