My girl.

God morgon Onsdag, den senaste veckan har jag spenderat mycket tid med en väldigt speciell tjej, F. is back in town for buissnes. Det har blivit några skvättar kaffe, lite mango-dryck, naturgodis, vändor på stan och så klart fniss-fest. Det är härligt att få lite sensommar besök av denna heta Oslo tös. Det är då man kommer på hur mycket man egentligen saknar henne. Anyhooow, blir lite taskigt med tid nu, är mycket med jobbet och allt runt om kring som inte riktigt stannar upp o vilar medans jag far runt. Men i helgen är det lång ledigt som gäller och det ska bli riktigt gött, Göt mos!  Så då blir det att slå klackarna i taket och slarva runt natten lång! Yeah! Lite frukost i magen, smothie. Sen en promis innan det blir en kaffe på haket med fröken Later!.

 




Kommentarer
Postat av: fanny

Naaaw vad du är söt Änna!! Men vi ses ju snart när jag ska på besök i grannkommun ;)Ps. på söndag tycker jag Pötte ska skriva söndagskrönika!

2009-08-05 @ 15:24:35
URL: http://fyfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0