Powerwalk.


Hej där Onsdag!

Jag gillar Onsdagar, det är så där härligt mitt i veckan så det finns tid kvar att utnyttja innan det är helg igen. Det är så mycket som man måste hinna med att göra emellan helgerna och speciellt nu efter en långhelg som Påsken alltid är.
På tal om påsken så var det kanske inte bara jag som åt och framförallt drack galet för mycket?? hujja mig säger jag då bara, nej nu är jag trött på detta och har tagit mig i kragen och skaffat tillbaka min rutin igen. Alltså motions rutinen, och jag gillart starkt. Känner att hela kroppen skriker efter rehab. Så nu har jag checkat in på mitt alldeles egna rehab och det känns härligt. Ska hålla mig borta från alkohol och allt för många chipspåsar och ägna mig mera powerwalks och vitaminer, antioxidanter och en mängd smoothies. På tal om det så ska jag ta mig ut i köket och slå på blendern.
 Må gott mina kära!





Powerwalk redo.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men powerwalk, kom igen! Så jävla uttjatat ord val... haha!

2009-04-16 @ 00:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0