Nämen hallå!?


Dra mig baklänges vilken underbar dag det är! Strålande solsken och genom det öppna fönstret hörs en fågel kvittra.
Tror nog att jag kan förklara VÅREN ÄR KOMMEN! underbart tycker jag.
Det värmde härligt i ansiktet när jag var ute på powerwalken i morse även fast klockan var strax efter åtta bara. Det finns og inget som gör en på bättre humör än när solen skiner och man kan börja ana att det snart, mycket snart är dags att plocka fram alla härliga sommarkläder!
Förresten så kom jag på här igår eller Putte kom på att det inte blivit någon krönika på 2 söndagar i rad nu. Det beror mestadels på tidsbrist och på grund av brist på fest enligt honom. Men kan lova redan nu att på söndag kommer det en härlig krönika fylld med fest och bakfylla så håll ut mina blonda vänninor T&F.
Ska ta lite käk innan det är dags att infinna sig på sjukan igen. Men med tanke på att allt gått kanon så blir det nog det sista och i helgen så får jag dricka alkohol! =) jag gör vågen här hemma hela vägen till systemet. Ska ringa och kolla med Gynning men jag tror att det blir en hel eftermiddag ute i solan,strosandes med en glass i handen kanske? Det kan vi unna oss kära vän.

Förresten, vem är det som går runt i stan och sätter sverigeflaggor i alla hundskitar? Haahahaa jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser dem. Kan nog vara det roligaste på länge faktiskt! Ska fixa bildbevis någon dag när jag kommer ihåg kameran.

Adios!





Kommentarer
Postat av: fanny

Du snart kommer jag till stan bjuder du på rosa och pöpcorn då eller? ;)

2009-04-01 @ 17:58:03
URL: http://fyfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0