Hår-resande.





Tulpanerna fick jag av underbara mormor & morfar.


God kväll,

Jippie, jag är så glad just nu. Läkarbesöket gick finfint och så har Gynning hjälpt mig med mina trista barr så numera har jag lite brunare ton i håret. Älskar det verkligen! Vill absolut inte ha mörkbrunt/svart hår igen men en något mellan brun (kashmir hette färgen) nyans gillar jag helt klart. Nu fattas bara en gyllene bränna så är man fit åter igen.
Blev så klart glass på eftermiddagen idag, lite storsande i affärerna och sen kilade vi hem och ordnade till håret som sagt. Längtar tokmycket efter b-friend som är på väg hem efter jobbet, ska ta mig an mina "flickvännsaktigaplikter" och ordna med en härlig middag som jag tror kommer glädja honom enormt. Sitter och smuttar på lite grönt té, känner att magen kurrar lite efter lite käk.



               


Godkväll/Anna. (Försökte ta en bild på håret..gick sisådära va?)



Kommentarer
Postat av: fanny

Toppen! ska bli kul o se er nya lya med. Kan tänka mig att Putte inrätt fint :) Du får allt höra när jag kommer hem om mina livs-planer ;) PÖSS

2009-04-01 @ 22:05:32
URL: http://fyfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0