God Eftermiddag.

Hej där!

Jösses, vart tog den här dagen vägen?! Har helt tappat bort tiden i alla fixande och måsten. Stängde av mobilen här på förmiddagen för att i lung och ro svara och skicka iväg en hög mejl som låg och väntade, inte minst angående en del sommar planer. Puhh! Men nu är det avklarat! Har en smärre detalj som handlar om födelsedagsfirande som måste donas med. Eller rättare sagt att hitta den rätta pressenten?.. Antar att det blir ett samtal ner till Värmland och världens hetaste tjej och rådfråga. På tal om resor så blir det en vända till härliga örebro i helgen. Ser jag fram emot, skönt att få vädra sig lite i en annan stad och umgår och hänga lite. Fast först ska jag ägna lördagen åt B-friend och senare på kvällen går vi All-in och satsar helhjärtat på en tjejkväll, alltså med Gynning så klart. Ska slå alla rekord i att vara tjejiga! Och jag älskart, hihi

Visst är det bästa som finns ett lyckligt slut? Det finns inget bättre än det, det är bara så.
Jag gillar känslan när det inte går att sluta le, och det känns som om man är mitt ibland de rosa härliga
 molnen av kärlek. 






Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0