Söndag.


Fönstren står på vid gavel, jag dansar och plockar i toner till Winnerbäck. Det är en söndagsmorgon som är på ren elit nivå.  B-friend drog tidigt i morse, skulle iväg och göra klart lite jobb. Så nu kan jag spela hur högt jag vill och precis vad jag vill, utan att han glider förbi och byter spelningslista på Spotify. Love Spotify bye the way.

Igår var vi på kalas, Sigrid 86 är den klämtjäckaste tanten som finns. Idag ska Sigrid gå och rösta i kyrkovalet.Det är viktigt tycker hon, "Det är min plikt" säger Sigrid. Sigrid tyckte att Patrik var för skäggig och att det fulaste som finns är tatueringar. Sigrid är en riktigt glad skit.
När jag fyller 86 år önskar jag mig att få vara precis som Sigrid Jansson. Hon hade skaffat sig ett nytt vrålåk som stod i trädgården och blänkte när vi kom. Damen har klass.
Gurran var på besök igår, lunchade,kalasade och sen var det bio fram emot kvällen.



Flickan som lekt med elden.

Lisbeth Salander
är benhård. Jäklarns vilken tuffbrud.
Äkta, rå och inspirerande.
Naomi Rapace är cool.































Tillbaka till toner av Winnerbäck, du gör mig Lycklig och förvånad. Dags att göra klart här hemma nu, förresten såg att världens bästa Lisa har namsdag idag när jag bläddrade igenom agendan för att ha koll på lämningarna.Då till grejen idag, Grattis Lisa på namnsdagen! Ska hoppa i kläder och ge mig ut på en vända i spåret. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0