Nobody puts baby in the corner..








Den frasen, Nobody puts baby in the corner kan nog var den mest classiska frasen inom chickflick kategorin någonsin?!. Det går ju bara inte att sluta älska den frasen,den filmen och den mannen.
En fantasktisk skådespelare, och dansare
har gått ur tiden. Jag gissar att jag kommer lyssna på soundtracket till filmen om och om igen idag. Ska nog ta cyckeln ut till huset och rota fram mina gammla vhs filmer med Dirty dancing..Hungry eyes ger hela mig rysningar, vilken man säger jag bara. Hur mång hjärtan var det inte som slog för honom när han shakade loss med Jennifer Gray? Jag var totalt head-over-heals.
Patrick Swayze RIP.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0