Lets go.


God morgon! Känner mig förvånandsvärt pigg och glad idag, vilket glädjer mig enormt. På schemat för dagen så står det studera, kaffe hos G och sen en vända på stan på jakt efter lite varma vantar. Varför är det så att när det är dags att plocka fram en ny säsong (Vinter)  så inser jag varje gång att jag tappat bort mer än hälften från förra gången?. Suck! Så nu står jag här utan ett enda par fungerande fingervantar.
Å andra sidan så är det lätt åtgärdat, ska ta och ordna upp det idag tror jag. Kanske kan lura med mig Gynning på en stadsvandring om det inte är allt för galet kallt ute på eftermiddagen.

Nu ska jag ruska livi b-friend och dricka något värmande innan det är dags att ge sig i kast med dagen. Powerwalk och ett pass Yogalates får starta min Onsdag! 
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0