Kyligt.

 

 

Oh!

Det var väll inte en enstaka själ som missade att det var kanelbullens dag igår? Eller? Inte jag då.

Igår åkte vi iväg till Borlänge på eftermiddagen. Planen var att mest strosa och kolla läget på höst/vinter jacks fronten. Slutade dock med att vi shoppade loss ordentligt, Patrik köpte sig en ny klocka. En jädrans fin en från Gant. Är redan nu sugen på att låna den men jag tror att det är strängt förbjudet. Ligger redan lite pyrt till för att jag snor hans tröjor hela tiden. Men det är ju så förbaskat kyligt ute och inne med för den delen så det är perfekt att mysa omkring i. Blev en sjysst tavla inköpt till vardagsrummet.

Och sen hittade jag en jacka, ett par boots med lite klack och en lång härlig

mysig sjal med animalprint.

Kommer värma bra nu eftersom jag misstänker att kylan är här för att stanna. Bbrrr!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0