High 5


Yes, jag säger high 5 till aktiva och produktiva söndagar! Det är ju bara för jäkla härligt att hinna med allt det där som man skjuter upp och känna att man tar till vara på en söndag på bästa sätt när alla andra bara ligger på latsidan. Att vaka på en söndag och inte må som ett lass skit är upplyftande och numera ett av mina favoriter med just Söndagar. Att vakna och känna sig utvilad, pigg, inspirerad och känna att man är på G. Denna söndag var och är ju kanon eftersom man fick en extra timme bara så där. Det gillar jag mycket så tackar för den timmen!
Effektiv var det ja, har tränat, skrivit klart skolarbete, bäddat rent i sängen, haft mys morgon med b-friend, ätit glass till brunch, städat och fixat runt i lägenheten, och förberett söndagsmiddagen som kommer bestå av hammagjorde hamburgare, ska snart kila ner och starta tvättmaskinen och sen finslipa lite på tentan och invänta b-friend som är på väg tillbaka från Stockholm. (Bajen Gnaget.)
Håller tummarna för att det blir bättre väder så vi kan ta en kvälls promeix och svänga förbi affären.
Just de, igår visade vi vårat suport när syrrans kille lirade hockey. Jag är tacksam för att det fanns varmvatten och raggsockor efter det för jag trodde nästan att jag skulle förvandlas till en iskub hela jag.
Ska ta och svira på mig lite kläder och reda ut tovorna innan jag kliver ut. Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0