God morgon!

 

 

Fredag morgon, så härligt det kan bli. Idag blir det skola för hela slanten skulle jag tro. Sen så måste jag sätta mig ner och föra över från den gammla till den nya. Mobil byten kan allt bli bra krångligt speciellt med alla kontakter som byter utseende och är helt omöjliga att begripa. Skönt att ah det gjort, mobil bytet för jag har nästan gett upp hoppet på min gammla som bestämmer sig själv för att stängaavsig på de mest olägliga  tidpungter och sen har touch-skärms-funktionen brakat ihop totalt. Men nu så, en fungerade mobil alltså!

Förhoppningsvis blir detta en härlig fredag, känner det på mig redan faktiskt. Ska försöka hinna med en vända nere på stan och införskaffa nya atteraljer och lite provint till kvällen. Frukost!

 

Kärlek.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Åh jag är ju med på en bild där :)

2009-10-23 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0