21 Oktober.



Kväller är det redan, Idag har det varit en riktig fixar dag. Startade med en rivstart i skepnad av powerwalk och ett svettigt pass pilates.
Har ordnat och donat för mig och tagit tag i högen ATT GÖRA som nästintill var ett berg. Pjuuh!
Eftermiddagen ägnades åt häng med Syster,Alina och Elin.
Assisterade Elin lite med håret i form av lite klipp med saxen och en färgklick. Mycket tjusigt! Fick även tid till att ordan upp min egen kalufs i går. Blev lite piggare med lite ny färg och några kluvna toppar mindre. Skönt med tanke på att det slits så mycket nu när man grejjar med det konstant. Misshandlar nog mitt hår en hel del med alla galenskaper jag får för mig.
Spenderade en natt i Örebro i helgen. Strosade runt ute och käkade god mat. För att sedan konka fram och tillbaka på vinden under söndagen. Och även en snabb visit ute i huset för att kolla av renoveringen. Nästa vecka tar det fart ordentligt och snart kommer det finnas rinnande vatten i köket igen. Kommer nog uppskattas oerhört av en viss mamma som tränar på sitt tålamod just nu. Sitter och filar på lite lämningar nu och mummsar på en chokladboll. Ska ta och ordna upp en sen middag snart till oss, en stor wook! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0