1 november.

 

 

 

 

Söndag, Är fotbollsänkling i dag då det är fotboll i Stockholm idag. Fick en hej då kyss i morse och varma goa toast mackor att mummsa i mig medans jag kikade på nyhetsmorgon inlindad i en alldeles förstor och lånad morgonrock. Ska alldeles strax ta och svira om och ta en lång prommendad ute i friska luften. Har en huvudvärk som vägrar försvinna så jag hoppas att det försvinner då. Kan nog tänks att jag slinker in på solariet, (jag vet att det inte är bra) behöver få lite värme och känna hettan på huden tror att jag annars ligger i riskzonen för att blir alleles grå grön i höstrusket. Fan man måste ju få känna sig lite fräsch. Har planerat att försöka ägna mig åt lite plugg senare på eftermiddagen. Fast nu lutar det åt en spa dag för mig själv. Hungrig blev jag med, ska nog fixa en smoothie innan jag kilar.

 

Kärlek.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0