Queen..


-I'm digging the dansing queen...


Slog på radion nyss och så spelades så klart Abba klassikern dansing gueen! Då vill jag lova att det hoppades och sjöngs här hemma. Har hållt på och plockat och fixat här hemma nu på eftermiddagen så nu är jag helt svettig. Jag blir så rastlös av att inte göra något, och allt jag borde och behöver fixa förtränger jag och fixar med det som känns kul för stunden. Har lyckats sortera och rensa lite bland alla kläder, kollat in  vad som gömmer sig längst in bland klänningarna som jag sparar till sommaren. Hittade en hel del härliga favoriter som jag lyckats glömma. Borde glida förbi en mataffär snart, det kurrar i magen efter en smoothie nu. Undrar om jag kanske kan hämta min cyckel som står inlåst på b-friends arbete hmm? Annars kanske det vore en ide att ta en promenad ner, solen skiner ute märker jag nu. haha har varit helt inne i kläningshimlen så jag glömt bort om världen för en stund. Ska ta o kolla upp kvällens agenda och sen blir det tvunget att kila till frysdisken på ica. Adios!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0