Poppsnöre, Det är jag.


Jag älskar Britney, jag dansar loss och sjunger högt till alla hennes låtar. Jag hoppar till av glädje när jag lyssnar på Brittan på spotify. Jag blir så lycklig när jag är ute och går och Brittan kommer på min ipod. Jag är ett riktigt poppsnöre hela jag osar pop.
Jag gillar när det är klitchiga refränger som man kan sjunga med i och som fastnar direkt och kan tralla hela dagen lång på låtar som toxic. Klyschan djup som en vatten pöl är verkligen en spegelbild av mig när jag få välja musik själv. Det är populärmusik som är min melodi. Jag kan stolt säga att Brittan är min Idol speciellt dagar som idag. Lalallaalaaa! haha
På lördag när det ska festas till och slarvas så ska jag endast spela Brittan. Om det inte spelas Brittan på dansgolvet i helgen blir jag besviken, då ska jag ha med mig min ipod och dansa för mig själv. Japp det ska jag. Jag ska skaka rumpan till min favorti och vara så tjejig jag bara klarar av. Jag är en riktig tjej-tjej. I love it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0