God morgon.

Hej där, Nu är det lördag igen och jag har precis avnjutit en underbar frukost och nästintill lusläst senarste numret av cosmo som sällskap då b-friend är lite utav en sjusovare. Spenderade hela går dagen ute i sol och blåst i huset, var kanske lite väl optimistisk där ett tag o drog på mig bikini. brrr, det blev då verkligen inte långa stunden. Men jag kan lova att det var riktigt härligt och glassigt att sitta på verandan och smaska på frukt och glass medans solen värmde. Blev bjudna på hemma-gjord pizza till middag och riktig vaniljglass med blåbär till efterrätt. Mumms!
Ikväll är det schlager, och det planeras att ses från soffan med ett berg av gott att äta och dricka. Annars är det inget alls särskilt planerat  dag. Ska hämta hem min cykel i dag på eftermiddagen så det bjuds nog på en cykelfärd genom staden skulle jag tro. Men först blir det nog lite mer frukost innan det är dags att ta på sig skorna för en powerwalk runda.
Ha en underbar lördag, Kram!





Lördagsgodis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0