Glass!

Okej, jag har fått ett nytt beroende objekt eller ting kanske det heter strunt samma.
Jag äter glass, konstant. Frusen yoghurt-glass, sorbe, kulklass,pinnglass, båtar,bananasplit.
Allt som kan kategoriseras som glass slinker ner. Jag väljer glass framför mat. Som till exempel idag gjorde Putte världens godaste mat, spaghetti och köttfärssås. Jag tackar nej för jag vet att det finns ett hörn kvar av yoghurtglassen som jag köpte i går kväll när jag och gynning var ute och fixade med vår naglar.
Jag är besatt, detta är mitt nya beroende. Skippar ciggen och rullar istället snart fram som en glasskula med topping, grädde & strössel. Jag lär ju inte bli annat än sötare eller hur? haha.




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0