Veckokrönika av Patrik "Pötts" Jansson

Nu har ytterligare en vecka passerat och det har blivit dags för min återkommande krönika i denna fina donnas blogg. Jag kommer i denna spalt berätta om vad som hänt i veckan och delge er mina tankar om livet och sånt skit.

Precis som alla andra människor så har jag flera olika sidor av mig själv. Ibland är det nästan så att jag tror att jag är flera olika personer. Detta skyller jag på att jag lider av personlighetsklyvning, och därför kommer jag denna vecka skriva från två av mina personligheter. Först ut blir den lite tuffare sidan av mig. Vi kan kalla mig Rambo.

Denna vecka har passerat och jag har fan inte gjort ett piss egentligen. Får ju inte ta hem polare på besök, ( blir ju trångt som regeringen säger) så jag har väl i princip bara jobbat, legat hemma och jobbat på att nå 90 pannor, och sovit. Eller förresten, sovit är nog att ta i. Som ni vet bor jag ju tillsammans med morgon Hitler, som alltid ska upp i ottan och maxa både stereo och dator. Och säger man åt henne att dämpa sig får man sig en utskällning tillbaka. Blir fan ett nackskott på brudjäveln snart. Och inte nog med att man vaknar av allt jävla ljud hon lyckas få fram efter att hon gått upp ur sängen. Igår han hon inte ens upp ur sängen innan hon väkte mig, utan kl 06 sätter hon väl igång med årets jävla hosta.  Då var det fan nära att jag hoppade från balkongen kan jag lova.
Enda ljuspunkten på veckan var väl i tisdags när jag var hem till Peppe och drack någon öl och kollade på fotboll. Hemma fick jag ju inte vara, för Anna hade tydligen bjudit hem Lisa. Tror de kollade på den rätte för Rosing. Lite lagom fjolligt sådär.
Helgen gick förbi utan fest. Kul. Jätte kul. Fy fan. 
Har iallafall fått ligga i veckan. Alltid ett plus.

Nu ska ni får bekanta er med min andra personlighet. Vi kan kalla henne Linda.

Denna vecka har varit hur lugn och skön som helst =)
Den började med att jag och min kära sambo kollade på Skönheten och Odjuret. Ganska sorglig film, men det är bra. Då kan jag kramas mer med Anna=) Passade även på att lägga in Mamma Mia och Pearl Harbour på mitt ps3. Mamma Mia är ju så sjukt bra, och om man vill får man sjunga med =) hihi
Vi har också börjat att packa för våran flytt, så nu är vi snart klara. Ska bli så grymt skönt att få en större lägenhet =) Annars så har jag faktist inte hunnit med så mycket mer denna vecka, tiden går ju så fort när man har roligt.

För att till sist summera veckan så kan jag säga att jag ser fram emot flytten. Kommer bli jävligt skönt att kunna sova ut utan att vakna av annas rivningar i lägenheten varje morgon.

MVH /// Patrik Da Man







Kommentarer
Postat av: fanny

Hahaha ser redan fram emot nästa veckas krönika Pötts!

2009-03-15 @ 21:45:46
URL: http://fyfaan.blogg.se/
Postat av: maria

Kul inlägg! Go Rambo.. Stört roligt!

2009-03-16 @ 20:40:28
URL: http://mizziz.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

haha stört skönt putte da man!

dock lite bitter ton över att ja tydligen blivit hembjuden???

nu ska vi inte vara sådana dära.... du å jag har de ju ganska så mysigt då anna kastar upp oss sju på morgonen och vi myspyser i soffan å lyssnar på hennes små pustningar och suckar...;)

2009-03-17 @ 10:22:23
URL: http://lisacarin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHA putte du är bäst!

2009-03-26 @ 16:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0