Fniss.

Nämen hallå Torsdag!

Igår blev det en sån dära härlig spontan festkväll. Tanken var att det skulle bli "något glas vin och kanske en Öl sen på krogen". Så blev det självklart inte, ställde till med en ordentlig onsdagsfylla. Men det var faktiskt helt klart värt det, fnissandes och verkligen panikskrattades så mycket så jag har träningsvärk i magen idag. Slog alla rekord i slöhet och åkte taxi ner till underbar. Haha kommer nog hända vid ett antal till tillfällen om jag känner mig själv rätt. Dansade,drack och tjålade en herrans massa goja. Vi fick leda varandra hem sen på natten, Lisa skrattade så hon grät när det blev en "kissincident" som vi kallar det. Inga namn nämnda men det blev lite för mycket när någon råkade kissa på skor och byxor på vägen hem. Vaknade vid fem tiden i morse och då var det dags för första rävningen. YES! Bakis och skakis i love it. Fast nu ska jag vara nykter tills det är sommar..(Lycka till.)
Har spenderat dagen ute mestadels förutom nån timme på sjukan. Fick med mig en hel del recept som jag lyckades hämta ut efter många om och men. Men nu har jag ett helt apotek här hemma med diverse trevligheter. Kommer dock tvingas vara nykter en vecka till om jag förstod det hela korekt. Och som jag ser ut och känner mig idag så är det inte mig emot. Kan lova att självömkan här hemma är på extremt hög nivå för tillfället.
Har presis käkat en underbar pasta rätt med Gynning. Väldigt trevligt. Kikade på ett avsnitt av SATC som måltidsunderhållning. Förresten, fick hela boxen av en underbar Putte igår plus en väldigt efterlängtad rosa blender. Kan nog ha varit världens lyckligaste tönt när jag slet upp paketen och började såklart stortjuta för att det var så fina pressenter. Putte han kan han.

Ska inte ställning snart och ligga sked hela kvällen, med undantag för lite frosseri och umgänge för jag tror att vi får besök emot kvällen. Trevligt trevligt. Bjuder på lite pics från igår. Och jag står inte för innehållet i bilderna.


















Härliga tjejer tuffa grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0