Morgonstund har guld i mun (eller förmiddag)






Hallå igen, Nu är jag hemma igen och jag kan bara säga, Fasiken vad gött allt känns när man får precis som man vill! Kan inte göra annat förrutom att bara älska det. Så här härligt väder är det hemma i LA nu. Till skillnad från min älskade Gynning som sitter i ett grått sthlm. ( Gynning=Lisa pga sjysta lökar). 

Ska plocka fram värktygslådan (Ja jag äger faktiskt en sådan) och skruva ner en hylla och sen packa ner lite grejer från köket. På tal om kök, jag blev chockad när jag insåg att jag är tvungen att göra rent ugnen. Det är knappast så att jag använt den särskilt flitigt under min vistelse här. Men trotts det så är den jäkligt vidrig så det har införskaffats ett ungsrengöringsmedel! Antar att det är mestadels Puttes fel, för för mig duger det gött med färdig och hämt mat. GIllart icke att diska, städa och ställa till med storkok. Är på tok för pedantisk för det. Nu är det bara 4 hela dagar kvar! Åhhh så härligt det känns. Glider fram på rosa moln nu förtiden.

Kramar Anna. ( Det är tjejen på bilden som skrivit.)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad fin du är räkan : ) Har du färgat håret själv? Jag försöker få mitt brunt iställt för så här mörkt som jag har nu. Hur gjorde du? PÖSS p.s puttes krönika är en hit :P

2009-03-17 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0