Kickstart.

Åhh det är så härligt när man vaknar på morgonen och känner sig så där härligt utvilad, stark och på ett underbart humör. Visserligen gick det över när jag skulle fälla ihop( eller heter det upp?) flyttkartongerna. Fattar verkligen inte hur det är tänkt att man ska kunna få flik A ner och sedan ta flik B som för övrigt sitter ihop med flik C och fälla ner över flik A så de passar i handtagen! Utbrott, sen blev det inte bättre när Putte skulle lägga sig i och säger att jag måste göra fel.. Blev arg kände att tårarna brännde bakom ögonen.. lugnade ner mig till slut och fick några pussar innan han åkte till jobbet. (Ringde min underbara mamma som lovade att hjälpa mig senare i dag med att vika ihop flyttlådorna från helvetet.)

Har boostat humöret så nu är det på topp igen, lyckades med hjälp av lite YouTube surfande. Jerk it out kan få vilken tak som helst att lyfta. I love it. Funderar lite på när det är tillåtet att börja använda sig utav vårjackor igen. Med tanke på att det envisas med att hela tiden komma mer snö så känns det som om våren är på tok försenad. Det är ju för sjutton MARS och det  finns knappt några bara gator ännu. Jag funderar lite tillbaka, och om jag inte minns fel så de senaste fem åren när jag fyllt år så har det verkligen inte funnits en enda gnutta snö kvar. Speciellt när jag fyllde 20, då var det så varmt att man kunde sitta ute på våran Balkong och sola. Jag vet att jag och Johanna hängde där väldans mycket på våren och försommaren. Skulle lyckas med den ultimata brännen, och det vill jag lova att vi hade.

I kväll är det middag med familjen ute i huset som gäller, Mor-mor, Mor-far, Pappa, Mamma, Ele, Putte och jag. Sen förutsätter jag att det sitter en liten fet katt under bordet. Tror det skulle bjudas på tacos Mummms! Har inte ätit det på väldigt länge. Kan ha varit någon gång vid jul...Eller nej vi åt ju det när Angelica fyllde år. haha då var det inte så länge sedan iaf när jag tänker till lite. Tacos kan man äta varje dag tycker jag.
Ska ta mig i kragen och sätta fart på resten av dagen, sedvanliga tränignen fortsätter sen måste jag hinna med lite ärenden på stan innan jag åker ut till huset. Må så gott!

Kommentarer
Postat av: LisaCarin

Ha en toppen helg raring. Vi hörs när ja kommer hem. Puss puss bäste bästis.

2009-03-13 @ 15:29:31
URL: http://lisacarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0