Kalas.

Idag är ingen vanlig dag för idag är det ANNAS FÖDELSEDAG!
Det spelar ingen roll att jag numera är 22 år (hjälp liten klump i magen). Jag kommer alltid älska att fylla år och jag är lika exalterad som en 5-åring inför dagen d. Svårt att somna dagen innan, längtan efter att öppna alla paket och kuvert som jag får i min hand. Jag helt enkelt gillar att fylla år. (Få pressenter är det mera).

Nu har vi iaf efter många om och men flyttat. Hela söndagen gick åt till att städa bära och packa upp. Allt gick hur fint som helst och jag trivs redan kanon. Fast nog hade jag ångest och svårt att somna på söndag kväll och började så kalrt panik grina och ville flytta hem igen haaha. Kommer nog aldrig glömma min kära lilla lya, den var och är bäst. Fast endå, det är hur gött som helst att ha detta stora HAV som boende. Åh det är så himmal fint och allt passar så fint. Det känns otroligt vuxet och seriöst med en så stor lägenhet och ett kök som är som en fotbollsplan. Känner pressen på mig att ställa till med stora middagsbjudningar och andra vuxna grejer. Kommer ställas inför upp till bevis på måndag när det vankas stort släkt kalas på rasfallet. Då blir det bullar kakor tårtor och allt man kan tänka sig under ordet fika/kalas.
I kväll blir det en liten intim födelsedags middag med de närmaste. Blir till att kolla menyerna och beställa hem lite god hämtmat från den lokala kinarestaurangen.

Ha en härlig 24 mars gott folk. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen till Rasfallet. Nu är vi nästan grannar :)

2009-03-25 @ 10:17:31
URL: http://mizziz.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Är bara tvungen att påpeka att det inte är Rasfallet ni bor på utan Magneten tillhör det. MVH

2009-03-25 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0