God morgon.

Jag har drabbats av en återkommande dröm, en sex dröm, inte vilken sexdröm som helst utan med Ingvar Oldsberg som huvud person. Flera dagar i rad har jag vaknat med svetten lackande i pannan och med en panik känsla i magen. Herregud är jag gubbkåt? Jag har ju alltid haft en liten böjelse och STORT intresse för Mikael Persbrandt. Han är mitt Svenska frikort, ni vet den man får ha sex med utan att det räknas som otrohet. Tror att Putte har antingen Laila Bagge eller Tilde Fröling.

Idag vaknar man till strålande sol men dock med -16 grader..Brrr. Ska på möte på skolan idag kl elva och kolla över min kursplan. Är lite nervös faktiskt, vet inte varför men jag har alltid lite fjärilar i magen när jag ska kasta mig ut på okänd mark. Det går iaf hyfsat bra med Detoxen, har lyckats identifiera den något udda smaken. Honung med sirap, väldigt sötsliskig eftersmak. Men det är det nog värt med tanke på hur bra det är för kroppen. Det är meningen att man inte ska dricka akohol, kaffe eller röka under kuren. Men det är nog ingen fara om man fuskar lite tänker jag... Fast jag var duktig i går höll mig hemma fasten att tjejorna skulle ut och svira på Underbar.

Dagen bjuder på, skola, träning, detox, häng med Lisa, Och ännu mera plandering och häng på inredningssidor, Har lagt till och tagit ifrån flera gånger från "Inköpslistan" nu. Tror att jag håller på att driva min omgivning lite till vansinne med allt tjat om gardiner,tapeter,kuddar,möbler,lampor och mattor. Nu ska det detoxas lite till och sen målas ett till lack på naglarna. Förresten så har jag en liten livrädd känsla för att bajsa på mig, tydligen så blir man lite känslig i magen av denna detox kur. Tänk bara... Står en liten varning på flaskan faktiskt att under de första dagarna ha nära till en toalett. Hahahaa vad är det jag gett mig in på egentligen!?

Må gott älskade vänner.

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag som trodde Puttes frikort var Amy Diamond hahaha :)

2009-03-12 @ 23:15:51
URL: http://fyfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0