God morgon.

När jag blev väckt i morse av putte så visste jag att det här inte riktigt var den dagen jag sett fram emot mest..Det tog ett tag innan jag kunde minnas vad det var som gjorde att jag hade den dära snurriga känslan i magen. När jag stod och kokade kaffe och lyssnade lite på morgonpasset så klack det till i min nyvakna lilla hjärna, TANDLÄKAREN! Jäklarns, det var ju idag.
Jag har en enorm tandläkarskräck, eller skräck jag tycker nog att det kan vara det absolut läskigaste som finns. Jag har några skräckminnen från när jag var mindre och skulle dra ut en hel drös med tänder. Jag minns att jag fick en barbie av mamma som belöning eller vad jag nu ska kalla det. De var den finaste barbie jag någonsin sett, den kunde simma! Hon hade dykartubar på ryggen så jag och syrran lät henne simma i diskhon hemma i huset.
Mamma har lovat att följa med mig idag, tack för det kära mammi.
En rolig sak som jag vet kommer hända idag är att nya cosmo kommer snart att trilla in i brevlådan =) en gång i månaden kommer denne lille tidning och muntrar verkligen upp vilken grå dag som helst. Det är en julklapp, ett års premie av Cosmo. Hur bra som helst, snacka om att det inte är en grej man bli glad över bara en gång (julafton) utan nu kan man glädjas varje månad i ett helt år. Tackar Sport Johan för den.

Nu är det bara 6 dagar kvar! JIHOOO! Och på lördag sticker vi till Örebro igen en sväng. Blir att glida runt på ikea och shoppa och även hälsa på lilla Gurran. Längtar så otroligt mycket! Och sen är det inte långt kvar tills det är dags att ställa till med födelsedagskalas =) Tror nog att de närmaste två veckorna kommer bli väldigt väldigt bra.

I dag, ska ordnas med lite praktiska saker inför Söndagen. Sen blir det att lusläsa underbara Cosmos. Boka tvätttid igen, puhhhst! (jag är en tvättmaskin snart känns det som). Borde boka en tid och fixa till frisyren, vildvuxen som en nedrans regnskog känns det som. Törrt och sprött. Ordna till något ätbart vore nog en bra idé. Fast först på dagordningen står Powerwalk och Pilates. I morgon är en viktig dag, en spännande dag =)

Ska klämma en vitamindrink nu sen snöra på mig skorna, Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0