Fixar och donar.

Ny vecka, Kunde den börja bättre än att solen skiner som aldrig förr känns det som iaf när jag vaknade i morse. Det blev en ordentlig vitamin bomb till frukost med en stark kopp kaffe, sen blev det en ordentlig powerwalk. Nu har jag utfört lite Yoga och dushat av mig helgen. Har lite tjejig dag i dag, hårmask, ansiktsmask, filar och putsar och avlägsnar lite generande hårväxt..
Har precis klickat mig fram och lyckats beställa hem en ny detoxkur. Det känns som om det är hög tid att leva lite sundare och skippa alla chips påsar och framförallt all alkohol som rinner ner så där härligt och lätt.
 Det blir allt till att hålla sig i skinnet nu ett tag framöver. Det behövs lite nya tag nu när det är vår och då vill man känna sig pigg och fräsch, så det blir till att detoxa och träna och yoga. Ska nog ta mig i kragen och sluta med ciggen med. Det kommer bli det svåraste men fasiken, det känns lite sunkigt ibland men endå, det bästa efter en god mat bit eller till ett eller några glas isande glas vin. Rakkarns, ska jobba på min självdiciplin nu.

Håller på och trycker fram och tillbaka på spotify, lägger iordning och lägger till och tar bort musik. Det som läggs till är ytterligare med Cat Stevens och lite Joni. Skippar Brittan just nu för lite mera nostalgiska bitar..
Sorterar tvätt och ska snart springa och posta massa brev som måste iväg. Skolan börjar snart och jag har tusen saker att ordna med innan. Ska skriva en Att göra lista så det blir någon ordning här. Ska skicka iväg Putte sen och hämta flyttkartongerna så vi kan börja packa. Kommer ta mycket tid tror jag, fast det ska bli skönt att sortera och kasta massa saker som man lyckats samla på sig.

Ska skölja ur håret nu sen ska det klippas på topparna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! vad kul att läsa om dej! mitt ben börjar bli bra nu. Så räkan är VÄLDIGT sugen på en playdate med dej, var så himla kul att träffa dej på lisas fest :) vi får höras! PUSS

2009-03-09 @ 17:08:39
Postat av: Fanny

Anna engberg dra mej baklänges, fan va sköj att du har börjat blögga igen nu blev jag mycket glad :) Äntligen kan man få följa ditt och snuttes liv genom skärmen. Längtar efter att få läsa om flygande salamirullar och andra påhitt som bara ni två kan få för er ;)



Puss

2009-03-09 @ 19:08:09
URL: http://fyfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0