Duktighetssyndrom.

Nu har jag snart gjort klart alla "måsten" för dagen, har hunnit med att motionera mig svettig och skakis, tvättat alla mattor och vinterjackor, sorterat och kastat en hel drös med gammla skor och jackor, lagat en underbart god köttfärssås som står och puttrar. Och inte nog med det jag har även tagit mig tid att damsuga och plocka iordning alla viktiga papper. Puhhh. Detta är verkligen inget som jag tycker är så överdrivet kul att syssla med men det är så jäklarns skönt när det är klart. Ska strax möta upp Lisa vid stationen och tvinga med henne till posten för att hämta ut ett paket. Sen blir det till att lägga upp fötterna och mysa till en välförtjänt fika.

Ikväll är den ju en Rätte för Rosing, det är nog mitt favorit program just nu. Hahahaa håller på att kissa ner mig när jag skrattar åt framför allt Bobbys lite "till-fixade-ank-läppar". Det är sann underhållning mina vänner. Och för att inte tala om Roffe, herregud vilken skojare. Kan inte bara han vinna? Det skulle vara det absolut roligaste.
Så kika på det i kväll så blir allas eran kväll gjorda. Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0