Uppe i ottan.

Gooood moorgon! Torsdag morgon och veckans sista arbetsdag nu, jäklarns vad härligt det ska bli att få vara ledig hela l-a festen! Hade inte kunnat bli bättre och sen att solen hänger kvar och  steker dagarna långa gör verkligen så mitt humör är på topp! För visst sjutton går det inte att vara annat än glad just nu? För att låta fullkomligt tokig så har jag precis målat naglarna, japp kl halv sex på morgonen så pysslar jag med sådant. Haha kalla det tidsbrist men jag vet inte när jag ska hinna med det annars!? Och det känns nästan som ett måste att ha sommar fina fötter nu när det springs så mycket barfota eller med öppen tå i skorna. Efter jobbet i dag måste jag nog ta en vända över stan, är sugen på att köpa något nytt och skoj att ha på mig i helgen, det är ju tre ute kvällar i rad så det blir några olika outfits. Men vad är frågan?? Vad..?  Klänning känns som ett säkert kort i hettan, hmmm?!. Borde sätta lite fart nu så man kommer i tid. Have a nice day!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0